V nedávné době byl k testování přidán nový typ stránky s názvem landing page. I když ho čekají ještě drobné úpravy, již teď můžeme zveřejnit shrnutí všech výhod, které přináší.
Stránka s obsahem je nejpoužívanější typ stránky na našich webech. Landing page rozšiřuje jeho využití a dělá z něj ještě univerzálnější prostor na webu, který potěší každého kreativního redaktora.
Podstatný a nejvíce viditelný rozdíl oproti stránce s obsahem je absence levého sloupce, chcete-li levého menu. Získáte tak plnou šířku webu, tedy maximální prostor, který můžete upravit pomocí stávajících nástrojů a předdefinovaných stylů.
Jako příklad naplnění a využití landing page uvádíme centrální stránku věnovanou charitní pomoci během koronakrize s názvem Na vlně pomoci proti bezmoci umístěnou na webu CHČR: https://www.charita.cz/jak-pomahame/doma/koronakrize/
Uvidíte zde v praxi využití velkého banneru, designových bloků i šablon. Do obsahu je možné vložit cokoli, fotky, tabulky, videa, dárcovské widgety. Na konci stránky se pak vypisují články z konkrétních rubrik.
Návody na nové grafické prvky v editoru najdete také na webu Helpdesku.
Možnosti využití jsou nekonečné, landing page je ideální pro prezentaci sociálních služeb, projektů, sbírek, fundraising, kampaně, příběhy atd.
Tip: při vkládání prvků a šablon si nejprve na stránce vložte několik prázdných řádek. Pokud totiž vložíte prvek na poslední volný řádek, už se Vám za něj nepovede přidat nic dalšího! Jediný způsob je přepnout se do editace zdrojového kódu a nový řádek si vložit pomocí HTML tagů.