Doplňkový nástroj pro fundraising - velké červené tlačítko v hlavním menu, které upoutá pozornost každého návštěvníka. Využít se dá pro celoroční propagaci sbírkového účtu nebo pro sbírku na konkrétní akci.
Nastavení
Nastavení Darovacího tlačítka je velmi jednoduché a provádí se vyplněním pouhých dvou polí.
Nastavení najdete v CMS > Nastavení webu > Darovací tlačítko. Pro zobrazení tlačítka musíte vyplnit Název i Odkaz tlačítka. Ani jedno pole není sice povinné, ale pokud nebude vyplněno, tlačítko se na webu nezobrazí. Chcete-li tlačítko deaktivovat, stačí jedno z polí vymazat.
Do pole Název používejte ideálně jedno slovo nebo krátké slovní spojení. Délka tlačítka není programově omezena, spoléháme se na zdravý úsudek redaktora.
Upozornění: při větší šířce tlačítka může dojít k tomu, že dojde ke špatnému zalamování nebo skrývání okolních prvků. Experimentujte tedy s šířkou tlačítka a počtem položek do té doby, dokud nebudete s výsledek spokojeni.
V poli Odkaz tlačítka vyberte adresu cílové stránky dle vašeho záměru. Pokud zadáte interní adresu, bude se odkaz otevírat v tom samém okně, pokud externí odkaz (začínající na https://) otevře se nové okno.
Nastavení dokončíte tlačítkem Uložit.
Ukázka darovacího tlačítka při použití v obou variantách designu horního menu
Klasické jednořádkové menu:
Menu v liště, rychlé odkazy nad lištou:
V případě použití tlačítka Darujte dojde v tomto designu v horní liště ke skrytí odkazů na sociální sítě.
Ve spodním menu zůstanou sociální sítě nadále zobrazeny.
Doporučení: při celoročním použití tlačítko zaujme pouze nové nebo občasné příchozí návštěvníky, pravidelní návštěvníci získávají na tlačítko takzvanou "slepotu". Zvažte přínos mezi celoročním nasazením a krátkodobým zvýrazněním například akční sbírky s konkrétním účelem.