CS EN
Jak přidat na web akci
3. října 2012 Návody pro weby verze 2010

Jak přidat na web akci

Pokud pořádáme např. den otevřených dveří nebo školení, můžeme využít nástroj akce. Akce se po vložení na web objeví nejen v seznamu akcí na portálu CHČR, ale návštěvník jakéhokoliv charitního webu si ji pomocí filtrů může vyhledat. Akci vkládáme na web s dostatečným předstihem, v systému se akce řadí od nejbližší, akce tedy postupuje v seznamu směrem vzhůru, dle toho, jak se přibližuje datum konání.

Akci vložíme na web následujícím způsobem.

  1. modulech a nástrojích vybereme modul akce.
  2. Vybereme z možností zobrazit na hlavní stránce, zařadit do RSS, možnosti jsou předvybrány.
  3. Vyplníme datum akce, způsob zobrazení data, název akce, URL identifikátor, místo konání akce, a zvolíme jeden nebo více kategorií akce. K akci můžeme v textovém editoru napsat anotaci a popis akce, vybereme možnost, zda zařadit do zpravodaje, vybereme příslušný kraj, kde se akce uskuteční, stav aktivní. vytvoření akce v redakčním systému
  4. Můžeme připojit obrázek z archivu nebo multimediální galerii, případně článek, který o akci pojednává, a také položku lidé (lidé, kteří mohou být veřejností ve vztahu k akci kontaktováni). Tyto položky připojíme pomocí možnosti přidat.
  5. Otevře se dialogové okno s nabídkami galerií, článků a seznam lidí z adresáře.
  6. Potvrdíme tlačítkem přidat.

Tímto jsme umístili na web akci, která bude zároveň viditelná ze všech webů v rámci charitní sítě webů.

Na akci můžeme návštěvníka webu upozornit i přes banner (lze ho nabídnout dalším charitním webům), nebo pomocí upoutávky v boxíku. Další možností je napsání článku o akci a nabídnutí článku ostatním charitám prostřednictvím sdílení v rámci sítě.