Pokud pořádáme např. den otevřených dveří nebo školení, můžeme využít nástroj akce. Akce se po vložení na web objeví nejen v seznamu akcí na portálu CHČR, ale návštěvník jakéhokoliv charitního webu si ji pomocí filtrů může vyhledat. Akci vkládáme na web s dostatečným předstihem, v systému se akce řadí od nejbližší, akce tedy postupuje v seznamu směrem vzhůru, dle toho, jak se přibližuje datum konání.
Akci vložíme na web následujícím způsobem.
-
V modulech a nástrojích vybereme modul akce.
-
Vybereme z možností zobrazit na hlavní stránce, zařadit do RSS, možnosti jsou předvybrány.
-
Vyplníme datum akce, způsob zobrazení data, název akce, URL identifikátor, místo konání akce, a zvolíme jeden nebo více kategorií akce. K akci můžeme v textovém editoru napsat anotaci a popis akce, vybereme možnost, zda zařadit do zpravodaje, vybereme příslušný kraj, kde se akce uskuteční, stav aktivní.
-
Můžeme připojit obrázek z archivu nebo multimediální galerii, případně článek, který o akci pojednává, a také položku lidé (lidé, kteří mohou být veřejností ve vztahu k akci kontaktováni). Tyto položky připojíme pomocí možnosti přidat.
-
Otevře se dialogové okno s nabídkami galerií, článků a seznam lidí z adresáře.
-
Potvrdíme tlačítkem přidat.
Tímto jsme umístili na web akci, která bude zároveň viditelná ze všech webů v rámci charitní sítě webů.
Na akci můžeme návštěvníka webu upozornit i přes banner (lze ho nabídnout dalším charitním webům), nebo pomocí upoutávky v boxíku. Další možností je napsání článku o akci a nabídnutí článku ostatním charitám prostřednictvím sdílení v rámci sítě.